Artists by Alphabet































 #   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z 





























Sparkly Ice

Jaci Velasquez

Songs by Jaci Velasquez
  1. Jaci Velasquez : A Tu Lado Es Mi Lugar
  2. Jaci Velasquez : A Un Paso De Mi Amor
  3. Jaci Velasquez : Adore
  4. Jaci Velasquez : Al Mundo, Dios Amó
  5. Jaci Velasquez : Baptize Me
  6. Jaci Velasquez : Bendito Amor
  7. Jaci Velasquez : Center Of Your Love
  8. Jaci Velasquez : Child Of Mine
  9. Jaci Velasquez : Clamaré
  10. Jaci Velasquez : Come As You Are
  11. Jaci Velasquez : Cómo Se Cura Una Herida
  12. Jaci Velasquez : Como Una Flor
  13. Jaci Velasquez : Con El Viento A Mi Favor
  14. Jaci Velasquez : Con Tu Amor
  15. Jaci Velasquez : Confío
  16. Jaci Velasquez : Crystal Clear
  17. Jaci Velasquez : Cuan Grande Fidelidad
  18. Jaci Velasquez : De Creer En Ti
  19. Jaci Velasquez : Déjame Quererte Para Siempre
  20. Jaci Velasquez : Dentro Esta Tu Voz
  21. Jaci Velasquez : Descansaré
  22. Jaci Velasquez : Diamond
  23. Jaci Velasquez : Dios Que Mueve Montes
  24. Jaci Velasquez : Dueño De Mi Corazón
  25. Jaci Velasquez : El Rey De Israel
  26. Jaci Velasquez : En El Centro De Mi Corazón
  27. Jaci Velasquez : Eres Tan Grande
  28. Jaci Velasquez : Es Amor
  29. Jaci Velasquez : Escuchame (Listen To Me)
  30. Jaci Velasquez : Esta Vez
  31. Jaci Velasquez : Every Time I Fall
  32. Jaci Velasquez : Fall For You
  33. Jaci Velasquez : Feliz Navidad
  34. Jaci Velasquez : Flower In The Rain
  35. Jaci Velasquez : Fuego De Amor
  36. Jaci Velasquez : Girl
  37. Jaci Velasquez : Give Them Jesus
  38. Jaci Velasquez : Glass House
  39. Jaci Velasquez : Gloria Al Rey
  40. Jaci Velasquez : Glory
  41. Jaci Velasquez : God Loves You
  42. Jaci Velasquez : God So Loved
  43. Jaci Velasquez : God Who Moves The Mountains
  44. Jaci Velasquez : Good Morning Sunshine
  45. Jaci Velasquez : Grande Eres Dios
  46. Jaci Velasquez : Great Are You Lord
  47. Jaci Velasquez : Great Is Your Faithfulness
  48. Jaci Velasquez : Guilt
  49. Jaci Velasquez : Have Yourself A Merry Little Christmas
  50. Jaci Velasquez : He
  51. Jaci Velasquez : He's My Savior
  52. Jaci Velasquez : Hoy Que Es Navidad
  53. Jaci Velasquez : I Promise
  54. Jaci Velasquez : I Will Call
  55. Jaci Velasquez : I'll Be Home For Christmas
  56. Jaci Velasquez : I'm Alive
  57. Jaci Velasquez : I'm Not Looking Down
  58. Jaci Velasquez : If This World
  59. Jaci Velasquez : Imagine Me Without You
  60. Jaci Velasquez : Into The Light Again
  61. Jaci Velasquez : Invierno De Mi Ser
  62. Jaci Velasquez : It Wouldn't Be Christmas
  63. Jaci Velasquez : It's Never As Dark As It Seems To Be
  64. Jaci Velasquez : It's Not You It's Me
  65. Jaci Velasquez : Jesus (The Way)
  66. Jaci Velasquez : Jesus Is
  67. Jaci Velasquez : Junto A Mi
  68. Jaci Velasquez : Just A Prayer Away
  69. Jaci Velasquez : La Cancion Del Angel
  70. Jaci Velasquez : Lay It At The Cross
  71. Jaci Velasquez : Lay It Down
  72. Jaci Velasquez : Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow!
  73. Jaci Velasquez : Likely Story
  74. Jaci Velasquez : Little Voice Inside
  75. Jaci Velasquez : Llegar A Ti
  76. Jaci Velasquez : Llévalo A La Cruz
  77. Jaci Velasquez : Lo Que Nunca Cambiaría
  78. Jaci Velasquez : Look What Love Has Done
  79. Jaci Velasquez : Lost Without You
  80. Jaci Velasquez : Love Out Loud
  81. Jaci Velasquez : Made My World
  82. Jaci Velasquez : Manantial De Caricias
  83. Jaci Velasquez : Me Valga Dios
  84. Jaci Velasquez : Mi Vida No Es Nada Sin Ti
  85. Jaci Velasquez : Milagro
  86. Jaci Velasquez : Mira Lo Que Has Hecho En Mi
  87. Jaci Velasquez : My Alleluia (When Words Fail)
  88. Jaci Velasquez : Navidad, Navidad, Navidad
  89. Jaci Velasquez : Navidades Blancas
  90. Jaci Velasquez : No Hace Falta Un Hombre
  91. Jaci Velasquez : Nothing But Sky
  92. Jaci Velasquez : Nothing But Sky (Outro)
  93. Jaci Velasquez : Nunca Es Tan Mal Como Aparenta Ser
  94. Jaci Velasquez : O Come, O Come Emmanuel
  95. Jaci Velasquez : O Little Town Of Bethlehem
  96. Jaci Velasquez : Oh Ven, Oh Ven, Emmanuel
  97. Jaci Velasquez : On My Knees
  98. Jaci Velasquez : Paper Tigers
  99. Jaci Velasquez : Pensando En Mi
  100. Jaci Velasquez : Perdida Sin Ti
  101. Jaci Velasquez : Por Escrito
  102. Jaci Velasquez : Praise The King
  103. Jaci Velasquez : Prayer To Love
  104. Jaci Velasquez : Rest
  105. Jaci Velasquez : Season Of Love
  106. Jaci Velasquez : Shelter
  107. Jaci Velasquez : Shine
  108. Jaci Velasquez : Show You Love
  109. Jaci Velasquez : Si Tu No Estuvieras Conmigo En Navidad
  110. Jaci Velasquez : Sin Ti No Puedo Vivir
  111. Jaci Velasquez : Solo Tu
  112. Jaci Velasquez : Something
  113. Jaci Velasquez : Something Beautiful
  114. Jaci Velasquez : Sonido De Tu Reino
  115. Jaci Velasquez : Sound Of Your Kingdom
  116. Jaci Velasquez : Speak For Me
  117. Jaci Velasquez : Stay
  118. Jaci Velasquez : Supernatural
  119. Jaci Velasquez : Sweet Surrender
  120. Jaci Velasquez : Tango
  121. Jaci Velasquez : Tell Me Again
  122. Jaci Velasquez : The Angel Song
  123. Jaci Velasquez : The Chipmunk Song (Christmas Don't Be Late)
  124. Jaci Velasquez : The Christmas Song (Chestnuts Roasting On An Open Fire)
  125. Jaci Velasquez : The First Noel
  126. Jaci Velasquez : The Real Me
  127. Jaci Velasquez : The Sound Of Your Voice
  128. Jaci Velasquez : Thief Of Always
  129. Jaci Velasquez : This Love
  130. Jaci Velasquez : Tiempo De Amar
  131. Jaci Velasquez : Tonight
  132. Jaci Velasquez : Trust In You
  133. Jaci Velasquez : Trust You
  134. Jaci Velasquez : Un Lugar Celestial
  135. Jaci Velasquez : Un Lugar Celestial (A Heavenly Place)
  136. Jaci Velasquez : Un Trocito De Cielo
  137. Jaci Velasquez : Unspoken
  138. Jaci Velasquez : Vaya Con Dios
  139. Jaci Velasquez : Vida Mía
  140. Jaci Velasquez : We Can Make A Difference
  141. Jaci Velasquez : We Will Overcome
  142. Jaci Velasquez : Weightless
  143. Jaci Velasquez : When You Hold Me
  144. Jaci Velasquez : Where I Belong
  145. Jaci Velasquez : White Christmas
  146. Jaci Velasquez : With All My Soul
  147. Jaci Velasquez : You
  148. Jaci Velasquez : You Don't Miss A Thing
  149. Jaci Velasquez : You're My God
  150. Jaci Velasquez : You're Not There
  151. Jaci Velasquez : Your Friend