Artists by Alphabet































 #   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z 





























Sparkly Ice

A. Ramlie : Ku Tetap Merindui Mu [Music : Lyrics]




Masihkah aku tetap merindui mu
Walaupun tak seperti dahulu lagi
Biarpun masa kita telah berlalu
Namun hati ku tetap setia pada mu

Raut wajah mu tanda cinta pada ku
Senyuman manis menyusup di kalbu ku
Jelingan manja yang menambat hati ku
Membuat aku teringat kepadamu

Perpisahan ku kini tinggal kenangan
Hidup ku sepi tiada berteman
Manakah janji dan sumpah setia mu
Merana kini seorang diri
Aku tetap setia pada mu oh adinda

Tetapi kini aku masih menanti
Semuanya adalah takdir ilahi
Semoga kita dapat bersama lagi
Agar persahabatan kekal abadi

Perpisahan ku kini tinggal kenangan
Hidup ku sepi tiada berteman
Manakah janji dan sumpah setia mu
Merana kini seorang diri
Aku tetap setia pada mu oh adinda

Tetapi kini aku masih menanti
Semuanya adalah takdir ilahi
Semoga kita dapat bersama lagi
Agar persahabatan kekal abadi